Domácí úkoly 1. třída
Zájemci o zvýhodněnou roční licenci na aplikaci Včelka se zaregistrují nejpozději do 21.3. zde www.vcelka.cz/zs-neslovice-a-tetcice. Cena je 300,- místo 990,-. Včelka je určená pro procvičování čtení i některých gramatických jevů. Na webu je vše potřebné popsáno. S. Cachová
4.3. Naše online hodiny angličtiny budou příští středu 10.3. od 10:00 1. skupina a od 10:30 2. skupina. Více informací v " Angličtina 1.A." na těchto stránkách.
Online hodiny ČJ,M a Prv budou příští úterý a čtvrtek. Děti budou rozděleny do skupin následovně :
ÚTERÝ-1. skupina - 10 -11hodin
Benda, Brychová, Rašovský, Dymáčková, Hlaváček, Iránek
2. skupina - 11-12 hodin
Hlavoň, Hruška, Iránková, Jašek, Kalábová, Krahulová
ČTVRTEK-1. skupina - 10-11 hodin
Martinkovičová,Musilová,Neklapilová,Svobodová,Pazderová,
Drahan,Steindlberger
2. skupina - 11-12 hodin
Skokan,Skopalová,Stropnický, Svoboda,Nestrojilová,Šmídek,
Šutera
5. 3.
Moc s paní asistentkou zdravíme. Posílám další úkoly. Můžete si některé nechat na víkend. Třeba číst každý den 1x.
Čtení - slabikář - str. 60
- číst slova nejméně 3x
- str. 59
- napíšeme slova do prázdných okének k obrázkům
- vyluštíme křížovku
Vrchní část (pozdrav) záměrně vynechávám.
Matematika - velká str. 33
- vypočítat příklady
- políčka vybarvit podle výsledku
Psaní - str. 29
- každou větu nejdříve 1x obtáhnout perem
- pak napsat 1x na zvláštní papír nebo na tabulku
- nakonec do sešitu-jen 1x, i když zbude místo
Diktát
- slabikář - str. 9
- nadiktovat prvních 6 slov z dlouhého sloupečku, orámovaného modrou barvou
4. 3.
Přejeme hezký den a ať se vám práce daří.
Čtení - slabikář - str. 58
-přečíst všechny věty - nejméně 2x
-odpovídající tázací věty spojíme tužkou s obrázky
-k některým nenajdeme obrázek, k těm utvoříme vysvětlující oznamovací věty (např. Petra bolí oko......Na polévce plave mastné oko....Maminka má oko na punčoše.......)
- slova čelo, oko, uši, klíček, noha - složit z písmenek
- nakonec můžeme obrázky vybarvit - toto je dobrovolný úkol
Psaní - str. 28
- horní dvojhlásky obtáhnout perem 5x
- každé slovo obtáhnout 1x
- každé slovo pak napsat 2x, při nedostatku místa 1x
Matematika - velká - str. 32
- cv. 1
- vypočítat příklady na sčítání a odčítání
- cv. 2
- pod sluníčka tvoříme vždy dva příklady na sčítání a odčítání
- používáme vždy jen čísla uvedená ve sluníčcích
- cv. 3
- nakupujeme v obchodě, na nákup máme vždy 10 Kč
- kolik nám zbude když koupíme koníka? - příklad, škrtnout mince
- kolik nám zbude po nákupu dráčka? - příklad, škrtnout mince....
3. 3.
Moc vás s paní asistentkou zdravíme.
Posílám další úkoly. Kdo se bude snažit a bude pracovat hezky i bez chyb, dostane odměnu navíc. Věřím, že jste šikulky a dostanou ji všichni. :-)
Čtení - slabikář - str. 57
- čtení slov i vět - nejméně 2x
- zakroužkujte modrou pastelkou, co dělá Káča ráno (vybrat ze slov u modrého puntíku)
- "obléci" Kačenku do zimního počasí (použít pastelky)
Matematika - velká -str. 31
- cv. 1 / 1
- zapíšeme slovní úlohu a vypočítáme
- na krátké linky: červené 6
žluté 4 vedle příklad na sčítání :
- na dlouhou linku odpověď : Ve váze je 10 růží.
- zapisovat velkým tiskacím písmem
Jak s dětmi řešit slovní úlohy :
- než děti začnou psát, slovní úlohu přečtou
- pak se ptáme dětí : - co důležitého se tam píše?
- co napíšeš na 2 krátké řádky?
- jaký napíšeš příklad ?
- kolik růží je ve váze?
- co napíšeš na poslední dlouhý řádek?
Obdobně postupujeme u všech slovních úloh.
- cv. 1 / 2
- zapíšeme slovní úlohu a vypočítáme
- na krátké linky: dala 10
limonáda 5 vedle příklad na odčítání :
- odpověď : Míla má 5 korun.( - lze též: Míle zůstalo 5 korun.)
- cv. 2
- zapíšeme slovní úlohu a vypočítáme
- obdobně řešíme úlohu s motýli
- cv. 3
- vypočítat příklady na sčítání a odčítání
- upozornit děti na střídající se znaménka
Psaní - str. 27
- každou větu nacvičíme na tabulku nebo zvláštní papír
- píšeme psacím písmem a všichni již perem
- opíšeme jen jednou i když bude na řádku zbývat místo
Na volné řádky u tužky napíšeme co pokazíme nebo necháme volné.
2. 3.
Čtení - slabikář - str. 56
- báseň jen přečíst
- na celé stránce zakroužkovat velké Č - zeleně, malé č - červeně
Čj - slabikář - str. 7
- prosím, do diktátového sešitu nadiktovat první řádek slov v černých rámečcích (táta, této, toto....)
- před každým diktátem napíšeme datum
- děti píší i do diktátového sešitu perem
- pokud něco pokazí, učím děti tence škrtnout, napsat znovu
- nezmizíkovat...hodně to pak zdržuje...ve spěchu se pak dopouští chyb
- některé děti vynechaly v diktátovém sešitě hodně řádků, budu moc ráda, když je prvními diktáty zaplníte
Matematika - velká - str. 30
- cv. 1
- příklady vypočítat a znovu napsat na delší řádek
- cv. 2
- podle znázorněných obrázků vytvořit příklady na odčítání
- příklady zapsat a vypočítat
- doporučuji barevné obdélníky, které budou odčítat škrtnout
- cv. 3
- vypočítat příklady a výsledky zapsat
Psaní - str. 26
- doporučuji písmenko rozfázovat
- na tabulku nebo zvláštní papír nacvičit - "hůl pro dědečka"(část číslice 2), dolní kličku, horní kličku, " hnízdo pro ptáčka" (dolní zátrh)
- potom celé písmeno
- v sešitě nahoře - obtáhnout velké H - 5x
- potom obtáhnout každé písmeno i slovo a vedle napsat
- slova nejméně 2 na řádku
- vše píšeme a obtahujeme perem
Všem moc děkuji za spolupráci a trpělivost při vypracovávání úkolů.
Děti při příchodu odevzdají vše ke kontrole a pokud nebude nic chybět, obdrží odměny.
Prosím, vyřiďte....motivace.....:-).
1. 3.
Posílám první úkoly. Přeji, ať se práce daří.
Čtení - str. 55
- děti přečtou slova na modrém lístečku
- potom slova u modrého puntíku
- zjistí, co z nákupního košíku chybí a napíší psacím písmem na linku
v učebnici
- z písmenek stejné barvy skládají slova na linky stejné barvy
- doporučuji skládat ob linku nebo vedle na stůl
- nemusí použít vždy všechna písmenka
Psaní - str. 25
- písmeno h - na tabulku nebo zvláštní papír nejdříve nacvičit
- obtáhnout perem 5x předepsané h (nahoře v sešitě)
- pak vždy obtáhnou předepsané (písmena i slova) a píší vedle na řádek
Matematika - velká - str. 29
- jen ty děti, které nemají hotovou tuto stránku
cv.2
- příklady vypočítat, znovu opsat i s výpočtem na delší linku vedle
cv.3
- vypočítat příklady na sčítání
28.2.
Vážení rodiče, milé děti,
protože se zítra i dny příští nemůžeme vidět ve škole, budu následující týden zadávat úkoly na stánky školy.
V týdnu od 8. 3. bude připravené rozdělení do skupin a budeme se vídat online. Budu postupně upřesňovat informace o skupinách, časech i o tom, jak bude online výuka probíhat.
Protože nevím, jak dlouho bude stávající situace trvat, potřebovala bych předat další díly učebnic a sešitů do ČJ, M, PRV a AJ.
Moc vás prosím, aby jste se v úterý v době od 7.30 hod do 16 hodin stavili ve škole, abych vše potřebné mohla předat.
Komu by uvedený den nevyhovoval, je možné předání p. sekretářkou v následujících dnech v týdnu, vždy v době od 7.30hod do 12.30 hodin.
Předem vám všem moc děkuji za spolupráci a doufám, že společnými silami zase vše zvládneme.
Žáci, účastnící se distanční výuky si mohou individuálně přihlásit stravování od 2.3.2021. Při zájmu o odběr od úterý 2.3..2021 je nutné oběd nahlásit v pondělí 1.3.2021 do 14 hodin.Všem ostatním žákům bude od 1.3. stravování odhlášeno.
Odběr obědů bude probíhat výdejem do jídlonosičů v době od 11.30 do 12.30 hodin ve školní jídelně.
První den nutno přinést 2 jídlonosiče označené jménem strávníka.
19.2.
Čtení - slabikář str. 54
- čteme celou stránku - 1x každý den
(nebo nejméně 5x - dle uvážení)
- do slov pokládáme chybějící písmena
Psaní - str. 24
- dopíšeme celou stránku
Úkoly pro chybějící :
Čtení - stejně
Psaní - str. 24
- dopíšeme celou stránku
- str. 23
- celá stránka ( psali jsme ve škole)
Matematika - malá str. 14
- dle pokynů v PS
Přejeme všem hezké prázdniny.
18. 2.
Čtení - slabikář str. 53
- číst věty
- číst slova - dole (některé děti i včerejší sloupeček)
Psaní - str. 24
- jen 4 věty
17. 2.
Čtení - slabikář str. 52
- naučit báseň zpaměti
- zakroužkovat C,c v modrém rámečku
Čtení - slabikář str. 53
- čtení slov ve sloupečku
- číst nejméně 3x
Psaní - str. 20
- dopsat celou stránku ( 4 řádky )
16.2.
Čtení - slabikář str. 51
- číst nejméně 3x
čtení tabulky - 3x
Psaní str. 20
- jen první 3 řádky
Úkoly pro nemocné :
Čtení - slabikář - stejně
Psaní - str. 20
- jen první 3 řádky
- str. 22 - celá ( psali jsme ve škole)
Matematika - velká - str. 29
- dle návodů v učebnici
15.2.
Čtení - slabikář str. 50
- čteme celou stránku
- namalujeme obrázek
Psaní - str. 16
- 3 věty
Úkoly pro nemocné :
Čtení - stejně
Psaní - str. 16
- 3 věty
str. 21
- celá ( psali jsme ve škole )
Matematika - malá - str. 9
- celá - dle uváděných pokynů
12.2.
Čtení - slabikář str. 49
- čteme celou stránku
- nejméně 3x
Psaní - str. 17
- každé písmeno nejdříve 1x na papír (dle potřeby i vícekrát)
- do písanky každé písmeno jen 1x
- Úkoly pro nemocné:
Čtení a psaní - stejně
Malá matematika - str. 10, 11
- dle návodů v malé matematice
11.2.
Čtení - slabikář str. 48
- báseň zpaměti
- zakroužkovat Š,š
str. 49
- číst slova
Psaní - str. 16
- napsat 4 řádky slov
Úkoly pro nemocné :
Čtení - stejně
Psaní - str.16 - 4řádky
- str. 19 - celá
Matematika - velká - str. 28
- celá - dle pokynů v učebnici dole
- malá - str. 8
- celá - dle pokynů
10.2.
Čtení - slabikář - str. 47
- čteme 3x
Úkoly pro nemocné :
Čtení - stejně
Psaní - str.18
- celou sránku (psali jsme ve škole)
Matematika - velká - str. 26
-dle pokynů v učebnici dole
9.2.
Čtení - slabikář - str. 46
-čteme zbývající 2 sloupečky
-čteme nejméně 3x
-zítra soutěžíme o kytičky
Psaní str. 14
- dopsat celou stránku
Úkoly pro nemocné a chybějící :
Čtení - stejně
Psaní - str.14
- dopsat celou stránku
str. 15 - celou sránku (psali jsme ve škole)
Matematika - velká - str. 25
-dle pokynů v učebnici dole
8.2.
Čtení - slabikář - str. 46
-čteme nejméně 3x
-zítra soutěžíme o kytičky
Psaní str. 14
- opisujeme - 4 řádky slov
Úkoly pro nemocné a chybějící :
Čtení - stejně
Psaní - str.14
- 4 řádky (slova)
- str. 13
- celá stránka ( psali jsme ve škole)
Matematika - velká - str. 24
- celá - dle pokynů v učebnici dole
5.2.
Čtení - slabikář - str. 44
- čteme celou stránku - nejméně 3x
- nejlépe každý den 1x
Psaní - str.12
- napíšeme 3 řádky slabik
Úkoly pro nemocné a chybějící:
Čtení - stejně
Psaní - celou str. 12
Matematika - malá
str. 7 - celá
Udělat opravy v sešitech z matematiky.
4.2.
Čtení - slabikář - str. 45
- přečteme věty(3x) a správně spojíme (tužkou)
- poskládáme slova z písmen
Úkoly pro nemocné :
Čtení - stejné
Psaní -
- celou stranu 11 (psali jsme ve škole)
Matematika - velká - str. 23
3.2.
Čtení - slabikář - str. 43
- čteme horní věty - nejméně 1x
- čteme dolní věty - nejméně 3x
- zítra na známky
Úkoly pro nemocné:
Čtení - stejně
Matematika - velká - str. 22
- dle pokynů v učebnici
- malá žlutá
- psaní číslice 7
- z čísla 7 - nakreslit psa
(- pamatují z tabule? - pokud ne, dokreslí dodatečně)
2.2.
Čtení - slabikář - str. 43
- čteme slabiky a slova
- čteme věty - jen v horní části
- vše nejméně 3x
Úkoly pro nemocné :
Matematika - velká - str. 20
- dle pokynů v učebnici dole
Psaní - str. 10
Čtení - stejně
Prosím, pořiďte dětem 2 fixy na tabulku. Většina, které jsem půjčovala, už také nepíše. Bez nich nemůžeme pracovat.
Předem moc děkuji.
1.2.
Čtení - slabikář - str. 41
- čteme správně spojené věty - 3x
- str. 42
- báseň zpaměti
- zakroužkovat H h (v modrém rámečku)
Psaní - str. 4
- jen 3 řádky slov
Úkoly pro nemocné:
Čtení - stejné
Psaní - stejné a str. 9 - dopsat celou stránku
Matematika - velká - str. 19
- dle pokynů v učebnici dole
28.1.
Čtení - slabikář -str. 41 - nejméně 4x
- čtení slov a vět
(jen vyznačené červeným puntíkem)
- slova v zeleném rámečku skládáme z písmen
- v pondělí skládáme na známky
27.1.
Čtení - slabikář -str. 40
- čtení slov a vět
- prvních 10 slov skládáme z písmen
- zítra skládáme na známky
Psaní - str. 8
- dopsat 3 řádky
- slova a 1 větu
Úkoly pro nemocné :
Čtení - stejné
Matematika - malá - str. 6
- dle návodů v pracovním sešitě
Psaní - str. 8
- dopsat stránku
- str. 9
- celou stránku
Zítra přinést slohu (jiný obal) na vysvědčení.
Máme 4 vyučovací hodiny. Věci si děti přinesou dle rozvrhu.
26.1.
Čtení - slabikář -str. 39
- čtení slov a vět
- prvních 8 slov ze sloupečku skládáme z písmen
- zítra skládáme na známky
Psaní str. - 6
- dopsat 2 řádky
Úkoly pro nemocné :
Čtení - stejně
Psaní str. 6 - celá
str. 8 - 4 řádky
Matematika - velká - str. 18
- dle pokynů v učebnici dole
25.1.
Čtení - slabikář -str. 38
- naučit báseň zpaměti
- zakroužkovat Z z - v modrém rámečku
- str. 39
- čteme slabiky a slova - 3x
Prosím, přečtěte si informace o vysvědčení a prázdninách.
Jsou uloženy v novinkách.
Úkoly pro nemocné :
Čtení - stejně
Matematika velká - str. 17
- dle pokynů v učebnici
malá str. 7
- napsat 4 řádky číslice 8
Psaní str. 7 - celá
22.1.
Čtení - slabikář -str. 36
- čteme dolní slova a věty - 3x
Prvouka - str. 27
- vyjmenovat dny v týdnu
- vyjmenovat měsíce
- v úterý zkoušení
Úkoly pro nemocné :
Čtení - stejné
Prvouka - stejně
Psaní str. 5
21.1.
Čtení - slabikář -str. 36, 37
- čtení slov - jen vyznačená červeným puntíkem
- skládání slov z písmen do rámečků
Psaní - str. 22
- 3 řádky
Úkoly pro nemocné:
Čtení, psaní - stejně
Matematika - velká - str. 16
- dle pokynů v učebnici dole
Psaní - písanka 3. díl - str.3
- psali jsme ve škole
Prosím, zašlete zítra zpět vyplněné odhlášky ze školní družiny. (Děti mají v aktovkách.)
Předem děkuji.
20.1.
Čtení - slabikář - str. 35
- čtení slov a vět
Psaní - str. 31
- 4 řádky slabik
Provést opravy ve všech matematikách.
Úkoly pro nemocné :
Čtení - stejné
Matematika - malá - str. 3 a 4
Psaní - 2. díl str. 31 - dopsat
- 3. díl str. 2 - celou stránku - psali jsme ve škole
Děti si zítra můžou přinést v pouzdře pero. Postupně budu dovolovat
psaní perem. Nejšikovnějším dovolím už zítra.
19.1.
Čtení - slabikář - str. 32
- skládat slova z 3. sloupečku
- str. 34
- naučit báseň zpaměti
- zakroužkovat Vv, v modrém rámečku
- str. 35
- číst slabiky a slova
Úkoly pro nemocné :
Čtení - stejně
Matematika - velká str. 15
- chybné výsledky škrtnout červenou pastelkou a napsat správné (za chybný výsledek)
- chybné příklady opsat se správným výsledkem
Psaní - písanka 3. díl - str. 1
18.1.
Čtení - slabikář - str. 32
- skládat slova z 2. sloupečku
- str. 33
- číst slova a věty
- poskládat 2 slova v učebnici dole
Psaní - str. 31
- 3 řádky slabik
Zítra přinést podepsanou písanku 3. díl.
Úkoly pro nemocné :
Čtení psaní - stejně
Matematika - velká str. 14
- dle návodu v učebnici
- malá str. 2
Psaní str. 20 - dokončit
15.1.
Čtení - slabikář - str. 32
- čteme nejméně 3x slova a věty
- skládáme z písmen 1 sloupeček slov
- skládáme dolní písmenkovou hádanku
Psaní - str. 24
- napsat 3 řádky
Úkoly pro nemocné :
Čtení psaní - stejně
Matematika - velká str. 13
- dle návodu v učebnici
- malá str. 3
Psaní str. 32 - celá
- psali jsme ve škole
14.1.
Čtení - slabikář - str. 29
- čtememe3x věty
- patřící k sobě - vyznačené tužkou
str. 31
- čteme ještě 2x věty
- poskládáme prvních 10 slov z písmen
- zítra skládáme na známky
Úkoly pro nemocné :
Čtení - stejné
Matematika - velká - str. 12
- dle návodů v učebnici
Psaní - str. 22
- celá
13. 1.
Čtení - slabikář - str. 30
- čteme slova a věty - nejméně 3x
- zítra čteme na známky
- některé děti se doučí báseň
Úkoly pro nemocné :
Čtení - stejné
Matematika - velká - str. 10,11
- dle návodů v učebnici
Psaní str. 24 - celá
12.1.
Čtení - slabikář - str. 30
- zkroužkovat písmena R,r - v modrém rámečku
- naučit se báseň zpaměti
- str. 31
- čtení slabik a slov
Úkoly pro nemocné :
Čtení - stejné
Matematika - velká str. 8
- celá - dle navodů v učebnici dole
- malá - žlutá - celá strana u číslice 4
Psaní - str. 20
- dopsat celou stránku
- str. 33
- psaní číslic
11.1.
Čtení - slabikář - str. 29
- vyznačit slova ve sloupcích - modrou pastelkou
- poskládat je na vyznačené černé řádky (zítra na známky)
- čtení vět v motýlkovi
Psaní - str. 20
- jen 3 řádky slabik
Pro nemocné :
čtení , psaní - stejně
Psaní - str. 27 - celá
- dnes jsme psali ve škole
Matematika - velká - str. 7
- dle pokynů v učebnici dole
8.1.
Čtení slabikář - str. 28
- čteme slova a věty - nejméně 3x
- skládáme slova do 3 okének
- poskládáme 2x slova z prvního řádku ( jednou děti skládají podle diktátu, podruhé čtou a skládají samy )
Psaní str. - 13 - 3 řádky
- slovo tužkou obtáhnout, opsat 2x na řádek
Úkoly pro chybějící :
Čtení a psaní stejné
Navíc psaní str. 30 - psali jsme dnes ve škole.
Matematika - velká str. 6
- malá žlutá - 2 vyznačené strany
7.1.
Čtení - slabikář - str. 27
- čtení vět
- některé děti, kterým to dnes nešlo, čtou ještě slova
- str. 24
- skládat slova z 3. sloupečku ( Prosím, dětem diktovat.)
- zítra soutěžíme
Psaní - str. 12
- napsat 3 řádky
Úkoly pro nemocné :
Čtení a psaní - stejné
Matematika - velká str. 5
- dle pokynů v učebnici
- malá str. 1
- dle pokynů v procvičovacím sešitě
6.1.
Čtení - slabikář - str. 27
- čtení slabik a slov
- str. 24
- skládat slova z 2. sloupečku ( Prosím, dětem diktovat.)
- zítra soutěžíme
Psaní - str. 9
- napsat 3 zbývající řádky
Úkoly pro nemocné :
Čtení - stejné
Psaní - str. 28 - celá
- str. 9 - stejně
Prvouka - str. 27
- dle pokynů v učebnici dole
5.1.
Zítra děti přinesou velkou a malou matematiku - 2. díl.
Prosím, podepsat. Předem děkuji.
Čtení - slabikář - str. 26
- zakroužkovat K,k
- naučit báseň zpaměti
- str. 24
- slova v prvním sloupečku (u žluté tečky) poskládat z písmen
- zítra soutěž
Psaní - str. 9
- napsat 4 řádky
Úkoly pro nemocné :
Čtení - stejné
Psaní - str. 25 - celá
str. 9 - 4 řádky
Matematika - velká - str. 3, 4 ( druhý díl)
- dle pokynů v učebnici
4.1.
Čtení - slabikář - str. 24
- čtení slov
- skládání uvedených slov z písmen
- str. 25
- čtení vět
18.12.
O prázdninách prosím o pravidelné čtení. Budeme opakovat čtení slabik, slov i prvních vět ze slabikáře na těchto stranách :
str. 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17 a 23.
Opakujeme každou stranu nejméně 3x, pokud chceme, aby se nám písmena nepletla.
Přeji všem krásné, poklidné svátky vánoční a do nového roku hlavně hodně zdraví, stěstí a pohody.
17. 12.
Čtení - slabikář - opakování str. 22
- čteme slabiky, slova, věty
Úkoly pro chybějící:
Čtení - stejné
Psaní - stejné, navíc str.23
Matematika - malá str. 23
- velká str. 51, cv. 4,5,6
Zítra si děti přinesou 2 igelitové tašky, aby si mohly odnést všechny věci ze šatny. Šatny budou dezinfikovány. Pravděpodobně budou probíhat změny v šatnách.
16. 12.
Čtení - slabikář - opakování - str. 17
- čteme slabiky, slova, věty - 3x
Úkoly pro chybějící :
Matematika velká - str. 58
- dle pokynů v učebnici - dole
Psaní - str. 13, 19
Prvouka - str. 25,26
- dle pokynů v učebnici - dole
Děti si zítra přinesou podepsanou velkou matematiku-2.díl
a malou matematiku-2. díl.
Donesou soutěžní kartičky. Zítra budeme vyhodnocovat.
Děti, které neodebírají školní svačinky, přinesou zítra 1 malou skleničku od dětské výživy. (nebo podobnou)
15.12.
Čtení - slabikář - str. 25
- čtení vět - nejméně 3x
- dokreslit, vylepšit obrázek
Kdo nedostal razítko na čtení slov na str. 24, čte ještě 3x.
Úkoly pro chybějící :
Čtení stejné
Psaní str. 19 a 21
Matematika velká str. 56, 57 - dle návodů v učebnici dole
14.12.
Čtení - slabikář - str. 24
- čteme slova - nejméně 3x
- složíme slova z písmen
Před zítřejší schůzkou si prosím připravte psací potřeby na případné poznámky. V úvodu schůzky poprosím o vypnuté mikrofony. Následně (po vyzvání) poprosím o postupné zapnutí.(dle abecedy)
11.12.
V úterý 15. 12. se budou konat netradiční třídní schůzky - online.
Přihlásíte se stejně, jako by jste přihlašovali své dítě na online výuku. První skupina rodičů v době od 16 do 17 hodin. Druhá skupina v 17 až 18 hodin. Rozdělení do skupin provedu dle dětí a abecedy.
1. Skupina :
Benda, Brychová, Drahan, Dymáčková, Hlaváček, Hlavoň, Hruška, Iránek, Iránková, Jašek, Kalábová, Krahulová, Martinkovičová
2. Skupina :
Musilová, Neklapilová, Nestrojilová, Pazderová, Rašovský, Skokan,Skopalová, Steindlberger, Stropnický, Svobodová, Svoboda, Šmídek, Šutera
Čtení - slabikář - str. 13, 15 - opakování
- čteme každý den 1x
str. 23
- čteme slova i věty - každý den 2x
Matematika - velká - str. 54
- z geometrických těles sestavíme a nakreslíme obrázek (raketa, dům, hrad, loď....)
- doporučuji zkusit předem na zvláštní papír, děti mají tendenci kreslit geometrické tvary
Úkoly pro chybějící :
Čtení - stejné
Psaní - str. 18
Matematika - velká - str. 52
- dle pokynů dole v učebnici
10.12.
Čtení - slabikář - opakování - str. 9, 11
- čteme slova a věty 1x až 3x - dle potřeby
- snažíme se o plynulé čtení
str. 23
- čteme jen slova - 3x
Úkoly pro chybějící :
- Čtení stejné
- Matematika - velká str. 53, 54
- dle návodů v učebnici dole
- Psaní - str. 17
9.12.
Čtení - slabikář - opakování -str. 5, 7
- čteme slova a věty 1x až 3x - dle potřeby
- snažíme se o plynulé čtení
str. 22
- báseň zpaměti
- zakroužkovat D (zeleně), d (červeně)
8.12.
Čtení - slabikář - str. 21
- nejméně 3x
Úkoly pro chybějící :
Čtení - stejně
Matematika - velká - str. 50
- dle pokynů v učebnici dole
Psaní str. 15
7.12.
Čtení - slabikář - str. 20
- slova čteme ještě 3x
- poskládáme z písmen první sloupeček slov
Zítra si děti přinesou v malé krabičce vystříhané číslice, které dostaly v pátek. Nutné. Budeme s nimi pracovat. Předem děkuji.
4.12.
Čtení - slabikář - str. 20
- každý den číst 3x
- v pondělí soutěžíme o kytičky a berušku
Všechny kroužky jsou prozatím zrušeny. ( i kroužek počítačů )
3.12.
Čtení - slabikář - str. 17
- čteme pomíchané slabiky - 3x
- čteme slova a věty - 3x
Děti, které neskládaly, skládají slova - str. 18.
2.12.
Čtení - slabikář - str. 16
- naučit báseň zpaměti
- zakroužkovat N,n - v modrém rámečku
- str. 17
- číst jen slabiky
- str. 18
- skládat slova
- Prosím, nic nepsat !
1.12.
Čtení - slabikář - str. 15
- čteme všechna slova a věty ještě 3x
- dnes se nám to moc nedařilo (prosím opravdu 3x)
str. 19
- z písmen v jablíčcích stejné barvy poskládat slova
- z psacích písmen poskládat slovo, do rámečků dát písmena tiskací
- zítra soutěžíme ve skládání
30.11.
Čtení - slabikář - str. 15
- slova v černých rámečcích přečteme 3x
- poskládáme každé z nich 1x z písmen
- slova v modrých rámečcích čteme 3x
- věty v domečcích i pod čteme 3x
- přečteme vše napsané psacím písmem - dle uvážení
Vyučování nám začíná v 7.30 hod. Prosím o včasný příchod, nejpozději v 7.20 hod, aby se děti nepotkávaly. Předem moc děkuji.
27.11.
Čtení - slabikář - str. 14
- v modrém rámečku zakroužkovat J, j
- naučit báseň zpaměti
- str. 15
- číst slabiky v jablíčcích a žížalce - 3x
Děti stále nosí hru "Hrajeme si s písmenky". V pondělí budeme opět potřebovat.
Psaní - str. 6
- dopsat řádky s předepsanými slabikami
- 3 řádky zůstanou prázdné
Úkoly pro chybějící:
Psaní str. 7 - celá stránka
Matematika - velká - str. 46
- dle pokynů dole v učebnici
Čtení - stejné jako za DÚ
Psaní - stejné jako za DÚ
26.11.
Čtení str. 13
- skládáme z písmen slova v padácích
(zítra soutěž)
- čteme všechna slova i věty ještě 3x
Matematika
- velká - str. 37 - 45
- překontrolovat, kdo má něco podtrženo, vedle O: napíše správný výsledek (neškrtáme, negumujeme )
25.11.
Čtení str. 13
- čtení slov v modrých rámečcích - 3x
(slabší čtenáři i vícekrát s přestávkami)
- čtení vět v domečcích 3x
(slabší čtenáři i vícekrát s přestávkami)
Matematika
- malá - str. 18,19,21
- překontrolovat, kdo má něco podtrženo, vedle O: napíše správný výsledek (neškrtáme, negumujeme )
24.11.
Čtení - str. 11
- skládáme z písmen zbývající slova
- str. 12
- kroužkujeme písmena v modrém rámečku
- naučíme se báseň
- str. 13
- čteme slabiky v žížalce
- čteme slabiky a slova v padácích
Úkoly pro chybějící :
Čtení stejné
Matematika - malá - str.21
- vypočítat a zapsat tužkou výsledky
Psaní - str. 6
- tužkou jen 4 řádky
Prvouka
- přečíst dětem vše v modrých rámečcích
- povídat - dle pokynů dole v učebnici
23.11.
Čtení - str. 11
- čteme ještě 3x slova v modrých rámečcích
- čteme ještě 3x věty ve žlutém rámečku
- čteme řádek napsaný psacím písmem - 3x
Skládáme slova z písmen v modrých rámečcích - prvních 9.
Zítra budeme soutěžit.
Úkoly pro chybějící :
Matematika - velká str. 41 ( dokončit celou stránku)
Psaní - str. 5 - tužkou - celou stránku
Čtení stejně - str. 11
20.11.
Čtení - slabikář - str.11
- čtení všech slov - každý den - 3x
- čtení vět - každý den - 3x
Úkoly pro chybějící :
Čtení - stejně
Psaní - str. 4
Matematika
- velká - str. 43
- příklady jen vypočítat
- malá - str. 19
-dle pokynů v učebnici
19. 11.
Čtení - slabikář - str. 10
- v modrém rámečku zakroužkovat S, s
- naučit báseň zpaměti
- str. 11
- číst slabiky v sýrech a žížalce - 3x
Děti, které již dostaly hru "Hrajeme si s písmenky", přinesou zítra rozstříhanou na jednotlivé kartičky. Předem děkuji.
Ostatní dostanou, až přinesou písanku č. 1 ( dokončenou ) .
Děti, které dnes nedostaly razítka ze čtení na str. 9, přečtou ještě jednou 3x.
18. 11.
Čtení - slabikář - str. 9
- slova - nejméně 3x
- věty - nejméně 3x
Úkoly pro chybějící :
Čtení - stejně - str. 9
Matematika - str. 42
- zapsat a vypočítat slovní úlohy (dle vzoru)
- zapisujeme velkými psacími písmeny - tužkou
Psaní - str. 3
- procvičit nejdříve na tabulku
- potom píšeme do sešitu tužkou
Ve středu si přinesou děti do výuky tyto pomůcky :
- slabikář
- písanku č.1 a č.2
- velkou a malou matematiku
- angličtinu
- stíratelnou tabulku
- deníček
- školáček
- vybavené pouzdro ( dvě tužky č. 2, pastelky, fixu na tabulku, gumu, ořezávátko, nůžky, lepidlo )
- 4 roušky
- 1 větší sáček na použité roušky
Dále pak :
- svačinu a pití ( pokud nemají školní )
- přezůvky
- převlečení na ven
Naše šatna bude až do odvolání druhá vpravo od vstupních dveří.
Učebna zůstává stejná.
13. 11.
S paní asistentkou moc zdravíme. Už se moc těšíme, že se 18. 11. uvidíme. Posílám úkoly na pátek i pondělí. V úterý je státní svátek, tak si odpočiňte a ve středu se již setkáme ve škole. Budu se snažit co nejdříve vložit konkrétní pokyny pro nástup do školy.
Slabikář
str. 9
- dětem diktujeme slabiky z not, děti skládají z písmen
- děti čtou slova ukrytá v lodičkách
- vymýšlí slova, která začínají na L, l
- čtou slova vpravo v modrých rámečcích
- poskládají libovolná 4 slova z písmen
Matematika
- velká - str. 39
- cv. 1
- mezi čísla v růžových rámečcích děti tužkou doplní znaménka větší, menší, rovná se
- cv. 2
- tužkou doplní číslice za znaménka tak, aby platila uvedená nerovnost a rovnost
- nakonec namalují 1 žlutý obdélník, 2 červené trojúhelníky, 3 zelené obdélníky, 4 modré kruhy
Psaní
- písanka 2 - str. 1
- nejdříve na tabulku děti napíší ještě jeden řádek již trénovaného cviku - horní kličku ( vlaštovku )
- potom jeden řádek dolního oblouku ( hnízda )
- dva uvedené cviky spojíme v písmeno l a natrénujeme nejdříve na stíratelné tabulce
- tužkou (nejlépe č.2) píšeme do písanky - str. 1
16. 11.
Slabikář
- str. 9
- děti poskládají horní řádek slov z lodiček, prosím o diktování
- čtou slova v modrých rámečcích - nejméně 2x
- vymýšlí slova, končící na písmeno l
- čtou slova v domečcích - nejméně 3x
- nakonec řádek psacího písma - nejméně 3x
Matematika
- velká str. 40
cv. 1
- napiší a vypočítají příklady znázorněné kuličkami
cv. 2
- zapíší číslicemi rozklad čísel ( podobně jako v domečcích )
cv. 3
- vytváří a zapisují příklady podle uvedeného vzoru
cv. 4
- vypočítají příklady nejdříve ústně
- potom sami zapíší tužkou výsledky
- překontroluji ve středu
Psaní
- písanka 2 - str. 2
- nejdříve na tabulku děti napíší ještě jeden řádek již trénovaného cviku - horní kličku ( vlaštovku )
- potom jeden řádek dolního oblouku ( hnízda )
- dva uvedené cviky spojíme v písmeno e, pak natrénujeme nejdříve na stíratelné tabulce
- tužkou (nejlépe č.2) píšeme do písanky - str. 2
12.11.
Moc zdravím a děkuji za pomoc při dnešní online výuce. Děti moc chválím, byly opět moc šikovné. Na příští týden jsem měla naplánovanou zkoušku online výuky z domu. Odkládá se na jindy. :-) Příští týden 18. 11. bychom se měli potkat již ve škole.
Doufám, že nám to už nezmění a moc se těším.
Slabikář
str.8
- děti zakroužkují nahoře v učebnici velké L -zeleně,malé l -červeně
- v básničce hledají a kroužkují stejnými barvami L,l- prosím, přečtěte dětem text v modrém rámečku
- potom hledají a kroužkují L,l v textu v modrém rámečku
- naučí se báseň zpaměti
str. 9
- čtení slabik v notách - nejméně 3x
- čtení slabik v žížalce - nejméně 3x
- velká str.38
- cv. 3
- prohledneme si počítadlo a ústně vypočítáme příklady
- potom děti tužkou zapíší výsledy samostatně
- opravím již já, po návratu do školy
- cv. 4
- dokončíme
- cv. 5
- děti čtou a počítají ústně
- pak zapíší výsledky tužkou, opět samostatně
- po návratu do školy překontroluji
Prvouka
- str. 19
- nejdříve vyznačíme aktuální stav počasí zakroužkováním
- do posledního okénka nahoře napíšeme aktuální stupně
- vyznačíme stupně na teploměru
- prosím, přečtěte dětem vše v modrém rámečku
- děti říkají jaké znají jehličnaté stromy
- potom prohlíží a poznávají stromy v učebnici ( nejdříve podle tvaru, potom podle větviček a šišek )
11.11.
Posílám všem srdečný pozdrav. Děkuji za pomoc při dnešní online výuce.Moc ráda jsem děti viděla. Jsou šikovní, udělalo mi to radost. Zítra se spojím se 3. a 4. skupinou. Pokusím se o trochu jiné připojení z nového počítače. Prosím o trpělivost, pokud mi to bude trvat déle nebo pokud se spojení přeruší. Předem děkuji.
Slabikář
- str. 7
- skládáme z písmen slova z posledního řádku (dětem diktujeme -tato, teta, tyto.... )
- děti vymýšlí a říkají slova začínající na t - telefon, tablet, trpaslík....
končící na t - plot, chomout, kohout...
- čteme žlutý řádek slabik - 3x
- čteme věty v domečcích - nejméně 3x
Matematika
- malá - str. 17
- doplníme tužkou čísla chybějící v rozkladech
(pomoc dětem : v domečku bydlí 4 děti - 2 už přišly ze školy - Kolik dětí ještě přijde?)
- příklady se opíší tužkou, potom vypočítají
( děti se snaží psát číslice pod číslice, znaménka pod znaménka)
Prvouka
- str. 18
- nejdříve vyznačíme aktuální stav počasí zakroužkováním
- do posledního okénka nahoře napíšeme aktuální stupně
- prosím, přečtěte dětem nejdříve hádanku ( pomoc při hádání )
- prosím, přečtěte dětem vše v modrém rámečku
- určujeme listy nahoře, dětem při určování pomáháme - javor, lípa, akát, dub, jírovec maďal - kaštan
- ukazujeme jednotlivé listy a učíme děti poznat
- učíme se poznávat jednotlivé části stromu a vybarvujeme - kmen černě, větve - hnědě, kořeny - žlutě, listy - zeleně
Dobrovolný úkol :
- na vycházce nasbírat různé listy
- listy vylisovat a nalepit na papír
- kdo přinese (jak to půjde) do školy, dostane odměnu :-)
10.11.
Dodrý den, moc všechny zdravím i od paní asistentky.
Dnes a zítra se spojíme online. Pokusím se o trochu jiné připojení z nového počítače.Prosím o trpělivost, pokud mi to bude trvat trošku déle nebo pokud se spojení přeruší. Předem děkuji.
Slabikář
str. 7
- diktujeme dětem slabiky z vláčku, děti skládají z písmenek
- děti čtou slabiky ve vláčku 3x
- čtení slabik v žížale 3x
- děti si prohlédnou a čtou růžový rámeček -písmeno,slabika,slovo
- čtení slov v černém rámečku 3x
- diktujeme dětem slova z prvního řádku, děti skládají z písmen
- nakonec čtou věty ve žlutém domečku
Matematika
malá - str. 16
A - opsat(tužkou) a vypočítat příklady
B - doplnit znaménka - větší, menší, rovná se
C - děti příklady samy jen vypočítají, společně překontrolujeme, chybné výsledky děti škrtnou a nadepíší správný výsledek
Písanka
- str. 24
- prosím, přečtěte dětem báseň
- nejdříve budeme procvičovat na stíratelnou tabulku
1. - otočíme na stranu bez linek, dětem předepíšeme uvedený cvik v co největší velikosti, děti 3x obtáhnou
- tabulku otočíme na stranu s linkami
- uvedený cvik píší nejméně na 2 řádky
2. - píšeme do písanky pastelkami
- zelenou a hnědou pastelkou (střídáme barvy na řádcích)
9.11.
Dobrý den. Moc děkuji všem rodičům za pomoc při online výuce.Všechny děti moc chválím a těším se, že se zase uvidíme alespoň na počítači. Spojíme se opětovně v úterý a ve středu. Rozdělím děti do jiných skupin, aby se viděli s dalšími spolužáky.
Slabikář
str.6
- děti zakroužkují nahoře v učebnici velké T-zeleně,malé t-červeně
- v básničce hledají a kroužkují stejnými barvami T,t
- nakonec hledají a kroužkují T,t v textu v modrém rámečku
- naučí se báseň zpaměti
str. 7
- čtení slabik ve vláčku - nejméně 3x
- čtení slabik v žížalce - nejméně 3x
Matematika
- velká - str. 37
- cv. 1
- žabka postupně skáče o 1, děti vyznačují barevně - první skok - žlutě, druhý oranžově....(dle barev na kostkách -"skáče z kostky na kostku" )
- cv. 2
- doplňují tužkou rozklad čísel
( pomoc : v domečku bydlí 3 děti - jeden hoch - Kolik dívek?.. )
- cv. 3
- děti doplňují tužkou vzestupně i sestupně číselné řady
- cv. 4
- počítají nejdříve ústně kuličky na počítadle
- potom počítají příklady ústně
- nakonec samostatně tužkou píší výsledky
- kontrolu provádíme společně, opravujeme škrtnutím a nadepsáním správného výsledku
- cv. 5
- děti samostatně počítají příklady na sčítání, zapisují výsledek
- provádíme společnou opravu a kontrolu
- doplňují znaménka větší, menší, rovná se
- zápisy čtou nahlas, kontrola společná
Písanka
- str. 23
1. - nejdříve budeme procvičovat na stíratelnou tabulku
2. - otočíme na stranu bez linek, dětem předepíšeme uvedený cvik v co největší velikosti, děti 3x obtáhnou
- tabulku otočíme na stranu s linkami
- uvedený cvik píší nejméně na 2 řádky
3. - píšeme do písanky pastelkami
- každý řádek jinou barvou
4. - prosím, přečtěte dětem báseň
Rozdělení dětí do skupin :
1. skupina - úterý od 10 hodin :
Hruška
Steindlberger
Brychová
Neklapilová
Skopalová
Svobodová
Pazderová
2. skupina - úterý od 11 hodin :
Šutera
Drahan
Hlavoň
Nestrojilová
Svoboda
Jašek
Šmídek
3. skupina - středa od 10 hodin :
Iránek
Dymáčková
Benda
Rašovský
Musilová
Stropnický
4. skupina - středa od 11 hodin :
Iránková
Hlaváček
Skokan
Kalábová
Krahulová
Martinkovičová
6.11.
Moc s paní asistentkou zdravíme. Posílám další úkoly a těším se, že se brzy uvídíme alespoň na počítači. :-)
Před online výukou si nachystejte : stíratelnou tabulku a fixu, slabikář a velkou učebnici matematiky.
Poproste maminku nebo tatínka, ať vám ukáží, kde se vypíná a zapíná mikrofon.
Pro tuto výuku bude důležité, aby jste byli ještě hodnější, než ve škole. Hlavně, aby nikdo nemluvil, dokud mu neřeknu.
Jinak se dobře neuslyšíme.
Mějte se hezky a brzy ahoj....:-)
Slabikář
- str. 4
- opakujeme báseň - zpaměti
- str. 5
- z písmenek děti poskládají slova : máma, máme, málo, lomí, milá,
Míla, Ema, Ela, Ola
- děti ješte nejméně 3x čtou slova v černých rámečcích - co možná nejrychleji, snažíme se o plynulé napojování slabik ve slova
- čtení vět - nejméně 3x - snažíme se o plynulost čtení
- děti z písmenek poskládají věty :
Máma mele maso.
My máme málo.
Má mísu masa.
Matematika
-malá str. 15
- na tabulku opakujeme psaní číslice 0 ( 1-2 řádky)
A - pak napíšeme 0 tužkou do malé matematiky
B - napíšeme příklady a vypočítáme ( tužkou )
C - příklady děti opíší , pak vypočítají ( snaží se psát číslice pod číslice a znaménka pod znaménka )
Písanka
- str. 22
1. - nejdříve budeme procvičovat na stíratelnou tabulku
2. - otočíme na stranu bez linek, dětem předepíšeme uvedený cvik v co největší velikosti, děti 3x obtáhnou
- tabulku otočíme na stranu s linkami
- uvedený cvik píší nejméně na 2 řádky
3. - píšeme do písanky pastelkami
- každý řádek jinou barvou
♥ 5.11. Milé děti, od dnešního dne najdete úkoly z angličtiny v samostatné "přihrádce" pod 1. třídou.♥ Your English teacher Věra Kaplanová
9.11. ONLINE HODINA ANGLIČTINY BUDE VE STŘEDU 11.11. OD 13:00 VÍCE INFORMACÍ V "PŘIHRÁDCE" ANGLIČTINA 1.A.
5. 11.
Slabikář
- str. 5
- dětem diktujeme slabiky z mráčků a děti skládají z písmenek
- děti na každou slabiku vymyslí alespoň 1 slovo
- dětem diktujeme slova z černých rámečků a děti skládají slova
- čteme ještě slabiky nejméně 3x - co nejrychleji
- čteme slova - 3x
Matematika
malá - str. 14
cv. A - dokončit rozklady čísel, dopsat číslice tužkou do rámečků
( v domečku 4 děti, 1 holka, kolik kluků?....)
cv. B - vypočítat a výsledky napsat tužkou
cv. C - prohlédout znázorněné příklady, zasat číslicemi a vypočítat
Prvouka
str. 17
- doplníme aktuální stav počasí do modrého rámečku nahoře (vyznačujeme zakroužkováním a doplníme teplotu)
- prosím, přečtěte dětem vše v modrém rámečku dole
- potom děti vyjmenují všechna jednotlivá zvířata na stránce
- společně si povídáme o tom čím se živí, kde bydlí, jak se připravují na zimu....
- na obrázku děti najdou pro každé zvíře vhodný úkryt, vyznačí čarou
4.11.
Moc zdravíme a doufáme, že se vám nové díly učebnic budou líbit a bude se vám s nimi dobře pracovat. Až se budeme moci vrátit do školy, přinesete mi první díly k nahlédnutí a určitě se pro všechny děti, které budou mít vše splněno, najdou odměny. :-)
Prosím, řekněte dětem.
Slabikář
- str. 5
- prohlédneme si malé obrázky pod žížalou a řekneme ústně, kde slyšíme hlásku m ( na začátku, na konci)
- vymyslíme 3 jiná slova, kde bude m na začátku a 3 kde m na konci
- prohlédneme a přečteme růžový rámeček
- čteme slova v černých rámečcích (po slabikách, pak dohromady)
- čteme věty v domečcích
- nakonec čteme poslední řádek zapsaný psacím písmem
(malé m, velké m, má.....mámo)
Ve čtvrtek a v pátek, při online výuce, mi každý přečte nějaká slova a věty. Když tam nebude moc chyb, bude dovoleno vybarvit kytičku. Kdo vybarví dostatek kytiček(nejméně 9 v modré části učebnice), dostane po příchodu do školy na přední stranu učebnice barevnou nálepku berušky. Prosím, řekněte dětem.
Matematika
- velká str. 36
- cv. 1
- vypočítat nejdříve ústně, potom výsledky zapsat tužkou
(nechat děti psát do učebnice samostatně, potom společně
překontrolovat a dovolit dětem opravu, škrtnout a napsat správné číslo)
Budeme tak postupně děti učit hledat a opravovat vlastní chyby.
- cv. 2
- vybarvujeme obrázek podle výpočtů, když bude výsledek 0 -děti vybarvují červeně, výsledky 1,2,3,4,5 - vybarvují žlutě
Písanka
- str. 21
1. - nejdříve budeme procvičovat na stíratelnou tabulku
2. - otočíme na stranu bez linek, dětem předepíšeme uvedený cvik v co největší velikosti, děti 3x obtáhnou
- tabulku otočíme na stranu s linkami
- uvedený cvik píší nejméně na 2 řádky
3. - píšeme do písanky pastelkami
- každý řádek jinou barvou
3.11.
Moc s paní asistentkou zdravíme. Doufám, že se úkoly po prázdninách daří a že jste všichni vpořádku dostali mailem pokyny pro připojení na online výuku. Pokud ne, zatelefonujte. Další potřebné budu postupně psát sem.
Slabikář - str. 3, 4
- prosím, přečtěte dětm text na str. 3
- na str. 4 přečíst Myší říkadlo - naučit zpaměti
- malá m - nahoře dát do červeného kroužku (psací i tiskací)
- velká M - zakroužkovat zeleně (psací i tiskací)
- přečíst dětem text v modrém rámečku
- děti v textu kroužkují - malá m - červeně
- velká M - zeleně
str. 5
- děti čtou jen horní slabiky ( mraky,žížala)
Matematika
velká - str.35
cv. 1 - děti počítají kostky ( žluté, červené....-záměrně přeskakovat)
( ptáme se "Kolik je žlutých kostek...." )
- dětem dávat úkoly-"Jakou mají barvu 3 kostky"...2. 5, 4, 1)
cv. 2 - tužkou dopsat chybějící čísla v řadách
cv. 3 - dopsat znaménka - (větší, menší)
cv. 4 - spočítat dohromady kuličky v obou miskách (sčítání s 0)
- výsledky zapsat tužkou
- odčítat 0 kuliček -vysvětlit- zapsat tužkou
Písanka
- str. 20
1. - nejdříve budeme procvičovat na stíratelnou tabulku
2. - otočíme na stranu bez linek, dětem předepíšeme uvedený cvik v co největší velikosti, děti 3x obtáhnou
- tabulku otočíme na stranu s linkami
- uvedený cvik píší nejméně na 2 řádky
3. - píšeme do písanky pastelkami
- každý řádek jinou barvou
Rozdělení dětí do skupin pro online výuku :
1. skupina - čtvrtek - od 10 hodin
BendanJakub
Brychová Anežka
Drahan Filip
Dymáčková Šárka
Hlaváček Lukáš
Hlavoň Václav
Hruška Petr
2. skupina - čtvrtek - od 11 hodin
Neklapilová Natálie
Nestrojilová Natálie
Šutera Tomáš
Rašovský Václav
Skokan Jakub
Skopalová Marie
Kalábová Adina
3. skupina - pátek - od 10 hodin
Iránek Dominik
Svobodová Barbora
Jašek Luboš
Krahulová Lucie
Musilová Eliška
4. skupina - pátek od 11 hodin
Steindlberger Adam
Stropnický David
Svoboda Ondřej
Iránková Natálie
Pazderová Natálie
Šmídek Josef
Martinkovičová Eva
Skupiny budu každý týden měnit, aby se děti viděly i s jinými dětmi.
23.10.
Moc vás všechny zdravíme. Posílám poslední úkoly před prázdninami.
Přejeme s paní asistentkou hezké prázdniny, odpočiňte si a snad se po prázdninách už uvidíme.:-)
O prázdninách doporučuji opakovat čtení slabik ze str. 28,29,30.
Živá abeceda str.30
- prosím, nejdříve dětem přečtěte text v modrém rámečku
- potom budou děti číst slabiky nahoře v barevných obrázcích a spojovat ve slova
- slova poskládají z písmenek
- potom čtou slabiky ve žlutém rámečku
- z písmenek nad modrými okénky poskládají nejdříve slova,
pak je vepíší tužkou do okének
Matematika
malá-str.13
A - příklady děti opíší na řádek vedle, doplní rovná se a vypočítají
B - podle znázornění na počítadle tvoří příklady a počítají
C - příklady doplní pouze o znaménko rovná se a vypočítají
D - podle znázornění na počítadle tvoří příklady a počítají
- vše píšeme tužkou
Psaní
- písanka str. 19
1. - nejdříve budeme procvičovat na stíratelnou tabulku
2. - otočíme na stranu bez linek, dětem předepíšeme uvedený cvik v co největší velikosti, děti 3x obtáhnou
- tabulku otočíme na stranu s linkami
- uvedený cvik píší nejméně na 2 řádky
3. - píšeme do písanky pastelkami
- každý řádek jinou barvou
22.10.
Paní asistentka i já moc zdravíme. Všechny děti chválím za velkou snahu při učení. Udělali jste mi radost, jak čtením, tak znalostmi z matematiky. Doufám, že se budete i nadále stejně snažit. Hezký den všem. :-)
Živá abeceda - str. 29
- nejdříve skládáme z písmen uvedené slabiky v zelených rámečcích nahoře
- slabiky 3x přečteme, snažíme se číst hned - ma, má, li, lí...
( při čtení dbáme na délku samohlásek )
- potom děti zelenou pastelkou spojují uvedené slabiky (na stránce vlevo a vpravo) s obrázky... mo-s obrázkem motýla, pa-s pavoukem...
- potom slabiky 3x přečteme
- nakonec na slabiky dole (ve vláčku) vymýšlíme slova......
má-máma, máta, máslo...lo-lopata, loká....
Matematika
velká - str.33
cv. 1
- počítáme příklady v paprscích sluníčka - sluníčko vybarvujeme podle výsledků - pokud výsledek 4 - vybarvujeme oranžovou pastelkou, pokud výsledek 5 - vybarvujeme žlutě
cv. 2
- na řádky pod sítkem, píšeme číla tak, aby platila uvedená nerovnost, či rovnost
- nejdříve čísla menší než 5
- větší jak 1
- rovná se 4 - píšeme jen číslo 4....
cv. 3
- vybarvujeme světle moudrou pastelkou různé mince na řádku
tak, abychom v obchodě mohli vždy zaplatit 5 Kč
cv. 4
- děti samy počítají a zapisují tužkou uvedené příklady v domečku
- kontrolujeme společně správnost - pomocí pastelek, či knoflíků
Psaní
- písanka str. 18
1. - nejdříve budeme procvičovat na stíratelnou tabulku
2. - otočíme na stranu bez linek, dětem předepíšeme uvedený cvik v co největší velikosti, děti 3x obtáhnou
- tabulku otočíme na stranu s linkami
- uvedený cvik píší nejméně na 2 řádky
3. - píšeme do písanky pastelkami
- každý řádek jinou barvou
21.10.
Moc s paní asistentkou zdravíme a posílám další úkoly.
Včera mi děti, se kterými jsem mluvila, udělaly velkou radost. Dnes budu telefonovat ostatním a doufám, že to všem půjde stejně hezky.
Živá abeceda - str. 28
1. - diktujeme dětem slabiky zapsané v koruně stromu, děti skládají z písmenek ( m...o - mo, l...a - la....)
2. - na slabiky uvedené v koruně stromu, děti hledají slova - mo-motýl, motorka....la - lavice, lampa.....pu - pusa, puma.....
3. - čteme slabiky - nejdříve napsané v koruně stromu, potom slabiky v zelené trávě pod stromem
- čteme nejdříve l...a - la, p....u - pu....potom hned la, pu...
4. - nakonec dětem diktujeme slabiky zapsané na houslovém klíči, děti skládají z písmen, diktujeme hned - La, la, lí,Lo....
- upřesňujeme jen velikost písmen
Matematika
- velká - str.32
cv. 1
- děti nejdříve čtou příklady a počítají pomocí prstů, ověřují správnost
- potom pokládají pastelky na stůl a oddělávají, ověřují ještě jednou správnost
cv. 2
- děti počítají nahlas kuličky (jablíčka) v miskách
- zapíší výsledek tužkou
- společně ověříme výsledek, pomocí pastelek
- pak příklady děti opíší ( dbáme na úpravu sloupečku)
Nakonec znázorní pomocí pastelek uvedené rozklady čísla 5
( položí na stůl 5 pastelek vedle sebe na jednu hromádku - oddělí nejdříve jenu - pak zbylé čtyři - rozdělí na dvě hromádky)
cv. 3
- děti počítají nahlas kuličky znázorněné na počítadle
- potom je necháme samotné zapsat tužkou výsledky příkladů
- společně kontrolujeme-počítáme celkový počet kuliček na počítadle
- do modrých okének děti samy vypočítají příklady
- překontrolujeme
- chybné ukážeme ( prsty, pastelky nebo knoflíky )
cv. 4
- podle znázorněných obrázků děti tvoří a zapisují tužkou příklady
- překontrolujeme
- chybné příklady opět znázorníme (prsty, pastelky nebo knoflíky)
Psaní
- písanka str. 17
1. - nejdříve budeme procvičovat na stíratelnou tabulku
2. - otočíme na stranu bez linek, dětem předepíšeme uvedený cvik v co největší velikosti, děti 3x obtáhnou
- tabulku otočíme na stranu s linkami
- uvedený cvik píší nejméně na 2 řádky
3. - píšeme do písanky pastelkami
- každý řádek jinou barvou
20.10.
Živá abeceda - str. 28
1. - čteme nejdříve horní zelené rámečky naznačeným způsobem
- nejdříve...m...a....pak spojíme v ma, l...e...spojíme v le
2. - stejným způsobem čteme slabiky ve žlutých rámečcích v učebnici na pravé i levé straně
- čteme nejméně 4x
- při 3. a 4. čtení se děti pokouší přečíst hned - Ma, pe, li....
3. - na slabiky dole děti vymýšlí slova
pa - panenka, panelák, papuče......
Le - letadlo, lepidlo, letí.....
my - myš, myjeme...............končíme slabikou Me(med,meluzína...)
4. dětem diktujeme dolní slabiky a děti je skládají z písmenek
Matematika
- velká - str. 31
cv. 1
- děti nahlas čtou uvedené příklady a ověřují správnost výsledků na prstech ( 1 žížalka plus 4 žabky rovná se 5 zvířátek.....)
- potom skládají pastelky na stůl a ověřují ještě jednou (4 pastelky plus 1 pastelka rovná se 5pastelek.....)
cv. 2
- děti počítají nahlas kuličky (jablíčka) v miskách
- zapíší výsledek tužkou
- společně ověříme výsledek, pomocí pastelek
- pak příklady děti opíší ( dbáme na úpravu sloupečku)
cv. 3
- děti počítají nahlas kuličky znázorněné na počítadle
- potom je necháme samotné zapsat tužkou výsledky příkladů
- společně kontrolujeme-počítáme celkový počet kuliček na počítadle
- do modrých okének děti samy vypočítají příklady
- překontrolujeme
- chybné ukážeme ( prsty, pastelky nebo knoflíky)
cv. 4
- podle znázorněných obrázků děti tvoří a zapisují tužkou příklady
- překontrolujeme
- chybné příklady opět znázorníme (můžeme použít prsty, pastelky nebo knoflíky)
Psaní
- písanka str. 16
1. - nejdříve budeme procvičovat na stíratelnou tabulku
2. - otočíme na stranu bez linek, dětem předepíšeme uvedený cvik v co největší velikosti, děti 3x obtáhnou
- tabulku otočíme na stranu s linkami
- uvedený cvik píší nejméně na 2 řádky
3. - píšeme do písanky pastelkami
- každý řádek jinou barvou
19.10.
Živá abeceda - str. 27
1. -děti se rozhlíží kolem sebe a říkají slova, která začínají na T
(táta, topení,televize, trouba, telefon.....)
2. -vezmeme si písmenka a budeme pokládat do správných políček v
učebnici nahoře. (kolem obrázku)
-písmenaT,t pokládáme do správných políček (na začátek slov, na konec...)
3. -písmeno T napíšeme tužkou do správných okének
4. -čteme žlutý řádek s písmeny(3x)
5. -čteme růžový řádek se slabikami(3x)
6. -poskládáme ze slabik první slova
( tá ta, to pí, te le, po le....)
MATEMATIKA
malá - str. 12
cv. A - děti doplňují číselné řady
- vzestupně - 1 2 3 4
- sestupně - 4 3 2 1
cv. B - doplňují znaménka větší, menší, rovná se
cv. C - nejdříve předepíšeme dětem velkou číslici 5 na stíratelnou tabulku, (co největší) a děti 5x obtáhnou
- píšeme nejdříve svislou čáru dolů, pak "půlkruh", nakonec vodorovnou čáru nahoře
- tabulku otočíme na stranu s linkami a napíšeme nejméně 2 řádky
- potom píšeme do pracovního sešitu
PSANÍ
- písanka str. 15
1. -nejdříve budeme procvičovat na stíratelnou tabulku
2. -otočíme na stranu bez linek, dětem předepíšeme uvedený cvik v co největší velikosti, děti 3x obtáhnou
-tabulku otočíme na stranu s linkami
-uvedený cvik píší nejméně na 2 řádky
3. -píšeme do písanky pastelkami
-každý řádek jinou barvou
16.10.
Moc všechny zdravíme. Posílám další úkoly a doufám, že se všem zatím daří. :-)
Živá abeceda - str. 27
1. - seznámení s písmenky T,t
- nejdříve zakroužkujte všechna velká T na celé stránce modrou pastelkou
- potom malé t zelenou pastelkou
2. - děti si položí hlavu na stůl (na kolena, pokud se budete učit na koberci)
- hrajeme hru "Hláska T nás probudí "
- říkáme dětem různá slova, když slyší T na začátku, zvednou hlavu
( máma, pes,tulipán....dům, sklenice, teploměr....děda, táta....)
3. - hledáme slova s T v obrázku nahoře
( děti říkají, kde T slyší )
4. - čtení písmen ve žlutém rámečku ( nejméně 3x )
5. - čtení slabik v růžovém rámečku ( nejméně 3x )
MATEMATIKA
- velká str. 29 / cv. 2
- najděte chyby ve stavbě domina a barevně je označte - hnědou pastelkou udělejte kroužek
str. 30
cv.1
- nejdříve předepíšeme dětem velkou číslici 5 na stíratelnou tabulku, (co největší) a děti 5x obtáhnou
- píšeme nejdříve svislou čáru dolů, pak "půlkruh", nakonec vodorovnou čáru nahoře
- tabulku otočíme na stranu s linkami a napíšeme nejméně 2 řádky
- potom píšeme do pracovního sešitu
cv.2
- dokreslujeme různé geometrické tvary pastelkami, podle uvedených čísel v kroužcích
- pod geometrické tvary naopak zapíšeme správné číslice
cv.3
- děti spočítají tečky, v zelených rámečcích a správnou číslici zapíší do zeleného kroužku
- potom udělají rozklady čísel podle uvedeného vzoru
(pomoc pro děti-ve čtverci je 5 dětí-modře jsou znázorněni 2 kluci-kolik je holek-kolik červených puntíků)
- pak zapíší rozklad- 2--3
PRVOUKA
str. 15
- prosím, přečtěte dětem horní modrý rámeček
- děti ústně přiřazují roční období k nakresleným obrázkům vpravo
- jeden den pozorujte počasí venku a vyznačte kroužkem nahoru vhodné obrázky v malých políčkách
- pokus uvedený v modrém rámečku je dobrovolný
Přejeme všem hezký víkend.
15.10.
Dobré ráno, moc zdravím a posílám další úkoly pro domácí výuku.
Živá abeceda - str. 26
1. -děti se rozhlíží kolem sebe a říkají slova, která začínají na P
(podlaha, pouzdro, písanka, pes.....)
2. -vezmeme si písmenka a budeme pokládat do správných políček v
učebnici nahoře. (kolem obrázku)
-písmena P, p pokládáme do správných políček (na začátek slov, na konec...)
3. -písmeno P napíšeme tužkou do správných okének
4. -čteme žlutý řádek s písmeny(3x)
5. -čteme růžový řádek se slabikami(3x)
6. -poskládáme ze slabik první slova
( pa pá, ma pa, le pí, pí le, po le....)
MATEMATIKA
- malá - str.11
A - děti spočítají počet kočiček-ukáží na prstech-spočítají škrtlé kočičky-ukáží na prstech-prsty ohýbají-říkají výsledek
- obdobně s dalšími obrázky
- příklady pak zapíší a vypočítají
B - děti rozdělují hrušky-zapisují rozklad čísel do okének
(pomoc pro děti-na misce máme 3 hrušky-2 sníme-kolik zůstane)
C - doplníme jen znaménko rovná se a vypočítáme
PSANÍ
- písanka str. 14
1. -nejdříve budeme procvičovat na stíratelnou tabulku
2. -otočíme na stranu bez linek, dětem předepíšeme uvedený cvik v co největší velikosti, děti 3x obtáhnou
2. -tabulku otočíme na stranu s linkami
-uvedený cvik píší nejméně na 2 řádky
3. -píšeme do písanky pastelkami
-každý řádek jinou barvou
Prosím, vyřiďte dětem od nás pozdrav a taky, že pro šikovné, snaživé děti čekají odměny. :-)
14.10.
Dobrý den, moc všechny zdravím a posílám první úkoly pro domácí výuku. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, telefonujte kdykoliv na
tel č. 724 005 954 v době od 8.00hod do 20hod, ráda poradím.
Přeji hodně zdaru při plnění úkolů.
Živá abeceda str. 26
1. - seznámení s písmenky P,p
- nejdříve zakroužkujte všechna velká P na celé stránce modrou pastelkou
- potom malé p zelenou pastelkou
2. - děti si položí hlavu na stůl (na kolena, pokud se budete učit na koberci)
- hrajeme hru "Hláska P nás probudí "
- říkáme dětem různá slova, když slyší P na začátku, zvednou hlavu
( dům, strom, pes...Jana, Míla, Petra....tužka, pastelka, pouzdro...)
3. - hledáme slova s P v obrázku nahoře
( děti říkají, kde P slyší )
4. - čtení písmen ve žlutém rámečku ( nejméně 3x )
5. - čtení slabik v růžovém rámečku (nejméně 3x)
MATEMATIKA
velká - str. 28 / cv. 1
- najít chybně vypočítané příklady, červenou pastelkou škrtnout špatný výsledek a nadepsat červeně správný
( hrajeme si na p.učitelku )
- na volné řádky opíšeme celé opravené příklady
str. 29 / cv. 1
- na volné řádky pod obrázkem opište všechny příklady z perníkové chaloupky i stromu a potom je vypočítejte
(snažíme se psát první číslice pod první, znaménka pod sebe, druhé číslice pod sebe, znaménka pod sebe, výsledky pod sebe "jako vojáky do řady"....natrénovat na tabulku-stačí 3 příklady)
PRVOUKA
- str. 14
- přečtěte dětem text v modrém rámečku
- děti zakroužkují ovoce červeně, zeleninu zeleně
- řekněte dětem které ovoce a zeleninu sklízíme na podzim a proč jsou zdravé
- jak jse jmenují stromy, na kterých rostou jablka, hrušky, švestky, ořechy....
Předem moc všem děkuji za trpělivost a prosím, vyřiďte dětem pozdrav od p. učitelky a p. asistentky.
Vážení rodiče,
od středy 14.10.2020 do 01.11.2020 přecházíme z nařízení vlády na distanční výuku na celém 1. stupni ZŠ. Sledujte prosím informace na stránkách školy www.zsneslovice.cz. Distanční výuka je pro každého žáka povinná. Kdo nemá možnost připojení na internet, nebo nemá příslušné zařízení (mobil, tablet, počítač), spojí se co nejdříve s třídním učitelem na domluvu k dalšímu postupu.
Stravování v době distanční výuky v ZŠ Neslovice
Vážení rodiče a strávníci, s platností od 14.10.2020 přechází všichni žáci 1. stupně (mimo mateřské školy) na distanční výuku. Všem těmto žákům bude do 23.10. stravování odhlášeno. Žáci si mohou stravování individuálně přihlásit za běžnou cenu oběda u vedoucí stravování, tel. 739575945. Při zájmu o odběr oběda zítmele, ra, to je 14. 10. 2020 je nutno oběd nahlásit dnes do 17:00 hod, na další dny je potřeba oběd nahlásit nejpozději do 14:00 hod den předem. Odběr obědů bude probíhat výdejem do jídlonosičů v době od 11:30 do 12:30, a to ve Školní jídelně ZŠ Neslovice, Školní 93.
V první den přineste 2 jídlonosiče označené jménem strávníka. Do jednoho dostanete oběd a druhý zůstane v jídelně připravený na naplnění v dalších dnech, kdy v době výdeje bude jídlonosič naplněn a strávník si ho pouze vyzvedne a zanechá prázdný druhý jídlonosič (nebude čekat na vyzvednutí).
Od 26.10 do 30.10. 2020 jsou vyhlášeny prázdniny a žáci nemají na dotovaný oběd nárok.
13.10.
Práce s písmenky :
- pokládáme slabiky (jako včera)
- ze slabik skládáme první slova - má ma, me le, ma so, sa ma,
- sí la, la so, le sy, se le
Písanka str. 10 - dokončit pastelkami
12.10.
ŽA - str. 25
- čteme slabiky ještě 3x - v růžovém rámečku
- do okének dopíšeme M - na správné místo
Skládáme slabiky z písmen :
la, le, li, lo, lu, ly, LA, LE, LI, LO, LU, LY
sa, se, si , so, su, sy, SA, SE....
ma, me, mi, mo, mu, my, MA....
8.10.
ŽA - str.25
- čteme řádek písmen ve žlutém okénku
- čteme slabiky v růžovém rámečku
- pokládáme M,m do správných okének k obrázkům
MATEMATIKA
- velká - str. 25
- píšeme 2 řádky číslice - 4
Připomínám zítřejší "Olympijský den."
7.10.
ŽA - str. 24
- do správných okének napíšeme zelenou pastelkou S
- ještě 3x čteme slabiky - sa, si....
Skládáme z písmen slabiky - la, le, LI, LO....
- sa, su, SY, SI...
V pátek 9.10. budeme mít ve škole "OLYMPIJSKÝ DEN".
Děti si přinesou : - ŽA, deníček, pouzdro
- sportovní obuv a oděv do tělocvičny i na ven
Svačiny proběhnou jako obvykle. Doporučuji ještě pití do lahve navíc.Předem děkuji.
6.10.
ŽA - str. 24
- ještě jednou čteme slabiky
- ještě jednou pokládáme S,s do rámečků k obrázkům - začátek...
- děti, které neměly vystřižené S,s a nepokládaly, položí 2x
5.10.
ŽA - str. 24
- čtení písmen
- čtení slabik
- pokládání S,s - k obrázkům - na začátek, konec....
2.10.
ŽA - str. 23
- čtení slabik s přidáváním slov -
- la - lavice, lo - lotos, le - lepidlo....
Pokládat ještě jednou písmenka l,L do okének - na začátek,
na konec, uprostřed. Prosím příště nedělat tečky. Potřebuji
pokládání bez nápovědy. Předem děkuji a přeji všem hezký
víkend.
1.10.
ŽA - str. 23
- vystříhnout písmena L,l (někteří I,i,Y,y)
- pokládat do okének - na začátek(lev), na konec(motýl)....
- číst růžový řádek - slabiky - pečlivě, několikrát
MATEMATIKA - malá - str. 7
- dopsat tři řádky- číslice 3
30.9.
ŽA - str. 22
- povídání o obrázku
- největší dům je žlutý, nejmenší..., prostřední...
- nejdelší vlak je hnědý, nekratší....
- str. 21
- opakujeme čtení řady písmen - dole
- děti, které nedostaly razítko, čtou opakovaně, nejméně 3x
Úkoly pro nemocné :
ŽA - stejně
MATEMATIKA - malá str. 7
- napsat číslice 3
- vybarvit obrázky dole, stejné stejnou barvou
- zapsat tužkou číslice na řádky vedle obrázků
Psaní - str. 9
- plot barevně různými pastelkami
Prvouka - str.10
- dle pokynů v učebnici
29.9.
ŽA - str. 21
- číst věty s obrázky - Dort i dárek. ....
- číst slova - auto - a - slyším na začátku...
- číst řadu písmen dole - velké - A, malé - é....
25.9.
ŽA - str. 20
- naučit báseň zpaměti
- zakroužkovat - I - modře, i - zeleně
MATEMATIKA - malá
- str. 7 / A
- psát 2 - tužkou
24.9.
ŽA - str. 19
- číst věty s obrázky
- číst písmena - malé a,e,u...velké U,E,A....
Vystříhnout písmena a vložit do desek. (malé a,e,o,u, velké A,E,O,U)
Písmena vzadu podepsat. Předem děkuji.
22.9.
ŽA - str. 18
- naučit báseň zpaměti
- zakroužkovat velké U - modře, malé u - zeleně
Připomínám zítřejší sportovní den. Pokyny uvedené 17.9.
21.9.
ŽA - str. 17
- čtení obrázků - e - slyším na začátku....
- čtení písmen - malé-e, velké O....
18.9.
ŽA - str. 16
- naučit báseň zpaměti
- v modrém rámečku vyznačit velké E - modře, malé e - zeleně
Úkoly pro nemocné :
ŽA - stejně
MATEMATIKA - velká - str. 17
- dle návodů v učebnici
- malá - str. 5
- dle návodů v učebnici
17.9.
ŽA - str. 15
- čtení obrázků - o slyším na začátku....
- čtení písmen v knihovničce - velké - A, malé - o....
MATEMATIKA - malá - str. 4 / C
- dle návodu v PS
Pro nemocné :
ŽA - str. 15
- dle návodů v učebnici
Matematika - velká - str. 16
- dle návodů v učebnici
M - malá - str. 4
- dle návodů v učebnici
PSANÍ - str. 8
- pastelkami - barevně
Příští středu 23.9. 2020 budeme mít sportovní den. Část bude probíhat venku, část v tělocvičně. Děti si přinesou sportovní oděv i obuv vhodnou do tělocvičny i na ven. Dále deníček, pouzdro, svačinu a pití.Školní svačiny budou jako vždy.
Angličtina – 1. třída
Angličtina úterý 11:50- 12:35 |
Benda J. Brychová A. Drahan F. Dymáčková Š. Hlaváček L. Hlavoň V. Hruška P. Iránek D. Iránková N. Jašek L. Kalábová A. Krahulová L. Martinkovičová E. Musilová E. |
Angličtina středa 11:50- 12:35 |
Neklapilová N. Nestrojilová N. Pazderová N. Rašovský V. Skokan J. Skopalová M. Steindlberger A. Stropnický D. Svoboda O. Svobodová B. Šmídek J. Šutera T. |